Sportabout escribió:QR_BBPOST Hi
I'm a AMC owner from Finland. You know Finland is in northern Europe between Sweden and Russia. Finland is cold, rainy and windy country. Summer lasts only 4 months and winter is long and dark.
I love Rambler and AMC cars and I'm interested in AMC realated cars like IKA Torino too. My hobby car is 1971 AMC Hornet Sporabout 232, 3-speed automatic.
I do car modelling in 1:25 scale too. Mostly Rambelr and AMC models and sometiemes mopars. I need your help to build IKA Torino 1967. It can be made using Jo-Han Rambler 1964 model kit. Do you know what body colors was used in 1967? Color list or color codes. Interior colors?
Is it ok to write in English? I can't speak Spanish and Google translator makes sometimes funny translations
Thanks
Kari
Soy un propietario de AMC de Finlandia. Usted sabe que Finlandia está en el norte de Europa entre Suecia y Rusia. Finlandia es país frío, lluvioso y ventoso. El verano dura sólo 4 meses y el invierno es largo y oscuro.
Me encanta Rambler y AMC coches y estoy interesado en AMC realated coches como IKA Torino también. Mi hobby coche es 1971 AMC Hornet Sporabout 232, 3 velocidades automática.
Hago el modelado del coche en la escala 1:25 también. Mayormente Rambelr y AMC modelos y sometiemes mopars. Necesito tu ayuda para construir IKA Torino 1967. Se puede hacer con Jo-Han Rambler 1964 modelo de kit. ¿Sabes qué colores del cuerpo fue utilizado en 1967? Lista de color o códigos de color. ¿Colores interiores?
¿Está bien escribir en inglés? No puedo hablar español y el traductor de Google hace a veces traducciones graciosas: lol: